Beste Opelrijders,
Ik zal mezelf even voorstellen; mijn naam is Philippe en woon in de omgeving van Nijmegen. Ik rijd sinds kort een Opel Astra H GTC uit 2005. Deze Opel is uitgerust met een CD30 MP3 (zonder aux) i.c.m. een GID.
Bij een demontagebedrijf heb ik voor een paar tientjes een...