Afgelopen zaterdag heeft mijn vivaro 2.5 diesel bj 2002 het begeven. hij ging steeds langzamer en langzamer rijden bij een constante gaspedaaldruk en uiteindelijk gingen er allerlei lampjes aan op het dashboard o.a. oil, stop, en nog meer.
Onder de motorkap gekeken en zag veel olie en het stonk...