Beste,
Aangezien ik nieuw ben op dit forum zal ik mij even gauw voorstellen. Yves Herveille, eigenaar van een Opel astra H uit 2007.
Sinds twee dagen heb ik last van een schok/tikje/geluidje bij het op-en terug schakelen van mijn auto. Het is een semi automaat bak oftewel een easytronic...