hallo,
ik ben nieuw op het opel forum, alhoewel ik wél regelmatig de afgelopen weken probeer wat informatie te vinden over verlichting van de opel signum. zelf dus in het bezit van deze bolide waar ik overigens érg blij mee ben!
sinds enige weken heb ik een probleem met de verlichting van...