Hey guys!
Ik heb mezelf vorig jaar een Opel Astra J Enjoy Active 1.6 115PK (benzine, bouwjaar 2013) aangeschaft.
Hier ben ik zeer tevreden, ik heb er namelijk al bijna 20.000 KM's opzitten! :D
Enkel is er een bepaald geluid dat ik de laatste maanden heb opgemerkt waarvan ik namelijk niet...