Vraag, Ik heb een Zafira 2,2 DTI 2002. Probleem (voortdurend) na een kilometer of 10/15 gereden te hebben slaat deze in
in het noodprogramma en het lampje van elektronisch gestuurde motorkoeling gaat branden. Toerental helemaal op 0 en vaak
slaat de motor af. Weer aan de praat moet ik heel...