Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo, ik heb recent een opel vivaro aangekocht uit 2004, echt een leuke auto vindt ikzelf maar een min puntje is dat ikzelf het facelift model vanaf 2007 iets mooier vind! Nu zat ik eens te kijken en hoopte dat iemand mij wat meer info kan geven:
Kun je van het model van 2001 tot 2006 de...