Zoekresultaten

  1. H

    inhouden opel astra G

    Beste ik zal mij even voorstellen mijn naam is Henny en kom uit limburg Het volgende heb ik aan de hand. ik heb nu sinds 2 jaar een opel astra g uit 2003. Na een half jaar ging het motor managment lampje branden en begon de auto te stotteren. Terug naar de garage en na daar te zijn...
Terug
Naar boven