Beste forumgasten,
ik heb een probleem sinds vandaag. 2 weken geleden ontdekte ik dat mijn rechter stadslicht niet werkte. door de feestdagen, kreeg ik vandaag de mogelijkheid om deze te vervangen. Een rotklus, aangezien het net lijkt alsof smurfen handen nodig zijn voor dit soort klussen...