Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
beste forumleden
vandaag heb ik xenon laten inbouwen ergens in Almere door een jongeman voor maar 60 euro.
De lampen die de jongeman aanbied zijn van echt hoge kwaliteit, pilot lampen met ijzeren metalen hulsels en geen chinees plastic gedoe.
ze starten in een professionele kwaliteit op ...
Beste Forumleden ik ben nog nieuw en heb een mooie zilver astratje.
enige probleem aan mijn auto is dat er rook uit de uitlaat komt witte en de motor niet warm word ook al rij ik 50 km.
koude start is de auto gewoon koud dus niks mis mee maar na een tijde rijden blijft de auto koud maar de...