Uit mijn Corsa C heb ik een koplamp gehaald (een Bosch) nu wil ik daar het stelmotortje uit halen.
Bij een Valeo kun je hem er zo uit klikken maar bij een Bosch moet je zagen die zit namelijk ingekit.
Mijn vraag is; Waar moet ik zagen , zo dicht mogelijk bij de koplamp of aan het eind , als...