Hallo,
Ik ben nieuw hier en had graag even gehoord of iemand van jullie gelijkaardige problemen heeft of heeft gehad met zijn opel corsa D 1.3 CDTI
- Als ik hard optrek (boven 3000 toeren) licht het Motormanagment lampje even op en verlies ik vermogen
- de auto gaat in een soort noodloop...