Hallo,
Ik he been opel corsa uit 1998.
De laatste tijd stottert mijn auto een beetje.
Dit is wanneer ik op snelheid ben, en een constante snelheid rijd.
Als ik gas geef is er niks aan de hand, ook niet wanneer ik mijn gaspedaal loslaat.
Dus het is echt alleen als op een bepaalde snelheid...