Beste Forummers,
ik ben nieuw op jullie forum ,maar heb een enkele vraag.
Ik heb mijn oog laten vallen op een opel signum met 2.5 diesel met automatische versnelling.
de km stand is +/- 200.000 km
Waar let ik op bij aankoop of wat zijn de zwakke punten van deze auto.
Ook heb ik...