hallo,
ik ben net nieuw op dit forum en sinds 2 maanden in het bezit van een nette vectra a uit 1991
( eerste eigenaar van gekocht met maar 135.000 op teller en boekjes en nap-label erbij ) te mooi koopje om te laten liggen
ik heb al het een en ander eraan gedaan zoals nette velgjes...