Goedemiddag,
Ik heb een vraag, heb een Opel Corsa 1.0 12 v uit 2001( het iets nieuwere model )
Echter bij het starten, komt er zeer veel rook uit de uitlaat dit gedurende 2 a 3 minuten en is vervolgens niet meer.
sommige zeggen dat dit de koppakking moet zijn?
Kan iemand hier iets over...