Beste leden, daar ben ik weer.
Zoals ik al in een eerdere topic heb vermeld brand bij mij nog wel eens het Motor management lampje, (MIL?) de laatste keer was vorig jaar en was ik bang dat er alweer een sensor was overleden, dat gebeurt nog al eens bij mijn auto. De auto rijd dan weer in...