Hallo all ,
Ika had de versnellingsbak van mijn b-vectra kapot , nu heb ik die uitgebouwd en er een andere ingezet.
Zowel de originele als de nieuwe zijn allebei F18 bakken.
mijn auto rijd weer perfect , alleen draai ik nu meer toeren.
als ik 110 rijd dan zit ik al op 3000rpm.
dit was...