Goedemiddag allemaal,
Ik heb een GTS uit 2003, rij er nu net een jaar in maar krijg de eerste motorisch probleem al.
Bij elke rit slaat de auto na ong 3 á 4 km over naar een zogenaamde noodloop (wat mij is wijsgemaakt)..
Dit houd in dat ik geen toeren kan maken, hij komt niet boven de...