Goedenmiddag. Hopelijk kan iemand mij op dit forum verder helpen. Ik heb een Opel Astra 16.1 8 kleppen. Vandaag had ik onder het rijden een abs lampje wat brandde, ook de gordelspannerlampje brandde en de stuurbekrachtiging viel uit. De radio ging ook zo nu en dan spontaan uit.
Dit heb ik...