Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met de zekering van o.a. de elektrische raampjes van mijn astra G uit 2002. deze knalt er namelijk met enige regelmaat uit. ik heb er al een zwaardere zekering ingezet van 5 naar 10mamp. waarin zou hier de oorzaak liggen?? iemand ideeën?
Gr. Christiaan
In mijn Astra G 1.7dti uit 2002 werkt de blower/ventilator alleen nog maar op stand 4. 1,2,3 werken niet op een of andere rede? Waar kan dit aan liggen? 't motortje werkt dus nog, iets met de schakelaar zelf?
Groetjes Chris