Hallo allemaal!
Ik ben hier nieuw, heb heel de site al afgespeurd maar kan mijn probleem niet vinden... Dus hierbij mijn vraag;
Ik heb sinds anderhalve maand een Corsa B 1.2 1995. Het motormanagement lampje brandde heel vaak, ik merkte wel dat de auto soms weinig vermogen had, en bij het...