Hoy opelvrienden,
Ik rij rallycross met een corsa en ben op zoek naar een stroomverdeler voor een motor c20xe 2.0 16 v ,hier op heb ik weber carburators staan van 45 en heb daar een stoomverdeler op staan van een kadet E uit eind jaren 80 ,deze heeft een vacuumvervroeging ,dit alles hebben...