hallo ik heb een vraag rij tijdje opel astra F 1995
nu valt me op dat als ik de auto laat lopen en de dop van exspantie vat
af haal en de koelfin aan gaat dat het water er uit komt !!
bij opel zegen ze het kan de waterpomp zijn of termostaat of wat anders
wie kent dit probleem ? :(