Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb in 2011 een nieuwe opel corsa op lpg gekocht, als je gas moet tanken moet je eerst een verlengnippel erop draaien om te kunnen tanken dit zat standaard bij de auto.
Nu kan ik alleen in nederland tanken en zodra ik naar een ander land wil en de...