Beste opel-fanaten,
Wij rijden al een tijdje tevreden rond met deze corsa.
Het probleem wat we hebben is:
koude start, motor wil wel aanslaan - maar de toeren blijven veel te laag.
Ik moet tijdens de startprocedure met het gas pompen om de motor aan de praat te krijgen.
Als de motor...