Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi,
toen mijn vivaro onlangs een tijdje in relantie stond te draaien sloeg mijn ventilator aan en maakte die redelijk wat lawaai.
Ik dacht eerst dat de motor het begeven had maar na even verder te rijden ging dit over alsof er nix aan de hand was.
Ik vind het al verdacht dat de ventilator zo...
hoi,
Ik ben een opel rijden in hart en nieren. Heb er al enkele gehad maar geen enkel kapot gereden.
Mijn paradepaardje was me astra f gsi. 2.0 8V.
Hier heb ik een prachtige tijd mee gehad
Nu heb ik een opel vivaro.
greetzz
en veilige rit