Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heeee jongens,
Dit weekend heb ik een Astra G gekocht!
Op RDW is terug te vinden dat het om een sedan zou moeten gaan, echter is het volgens mij een 100% hatchback.
Komen dit soort foutjes vaker voor?
Goedemorgen iedereen!
Bij deze wil ik me even voorstellen:
Ik ben Martijn uit ZO-Drenthe.
Dit weekend heb ik mijn eerste Opel gekocht, dus gelijk maar even een account op het Opel Forum aangemaakt! :angel
Opel Astra 1.6 8V 1998