Zoekresultaten

  1. P

    cruise control corsa 1.2 njoy 2003

    Hallo allemaal, Ik weet dat dit al een veelbesproken onderwerp is maar is maar ik snap iets niet helemaal. Ik heb een corsa njoy uit 2003, motor is een x12xe, ik wil hier nu graag cruise control inbouwen. Gaspedaal is zeg maar drive by wire Alles IN de auto is al voorbedraad. De...
Terug
Naar boven