Goedemorgen Leden,
Laat ik mij even voor stellen. ;)
Ik Ben Lennard en ben sinds kort Lid geworden van het Opel-Forum, Ik zelf bezit een Opel Corsa C uit 2001.
Ik heb hem overgekocht van een Vriend van mij, en ben van plan zelf onderhoud er aan te gaan plegen.
Echter heb ik zelf nog...