Een goedemiddag,
Voorstel rondje aan de members van het forum!
Ben Thiemo en rij sinds kort in een astra j 1.4 turbo.
Ik ben op zoek naar een dumpvalve maar tot op heden geen succes.
Ik ben op het forum ook nog niet echt iets tegen gekomen ( of kijk er overheen)
Maar misschien dat...