Hallo beste mensen,
heb bij mijn Vectra een Astra F 17TD bijgekocht. is een 96'er maar ziet er nog fraai uit en geen roest enzo.
Nu heb ik even de vraag op welk brandstofverbruik ik kan rekenen met deze auto? alleen buitenwegen aangezien in op het platteland woon en men hier geen stoplichten...