Hallo, ik ben Mark en ik heb, de afgelopen maanden, veel gehad aan dit forum om problemen met mijn astra zelf op te lossen. Dank jullie wel hiervoor! Heeft mij een hoop geld bespaard. Daarom ben ik nu dan ook maar lid geworden. Ik ben een leek, maar ik kan van jullie heel veel leren!
Ik ben 38...