Hallo, ik ben Marc en woon in Huissen bij Arnhem en heb sinds vandaag een Astra H Stationwagon 1.7 cdti Cosmo met 101 pk uit 2006.
Ik heb een Audi S3 met 265 pk uit 2000 ingeruild op de Astra ivm de behoefte aan ruimte....
Ik wist dat ik in zou leveren op vermogen maar wilde dat niet of weinig...