hallo mede opel rijders,
wil mij even voorstellen.
op 13 mei heb ik mijn eeste autotje gekocht en wel,
een opel astra Tailgate 1.6 uit 1996 3 deurs.
dit zou dan een astra F moeten zijn als ik dit goed heb gezien.
in eerste instantie was ik erg blij met de auto totdat ik er nog geen...