Hallo allemaal. Ik wordt momenteel helemaal gek van mijn Astra. Hij maakt ontzettend veel lawaai. Als de auto wordt gestart dan trilt het door de hele auto heen. Achterin hoor je een rammel, en voorin ook. Er zat een scheurtje in het spruitstuk, die is gelast maar was krom getrokken. Revisie...