k heb een topic aangemaakt op het forum omdat vivaro niet voorkomt
Ik ben dus sandro, en heb sinds kort een opel vivaro 1.9 DTI bouwjaar 2003 gekocht. niet echt een nieuwtje maar ben er blij mee.
Aangezien de auto in perfecte staat is, Geen enkele deuk alleen de wieldoppen hebben wat...