Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo ik wil een opel vivaro kopen 2,5 cdti automaat met 137000km
het bouwjaar is 01-2008 heeft iemand hier slechte ervaring mee loopt goed
maar wil wel weten of die automaat bakken goed zijn.
Ik heb hier voor een vivaro gehad van 2003 maar die bak was al snel kapot slechte ervaring mee gehad.