Beste leden,
ik heb een Opel Astra 1.6 uit 2005 gekocht in oktober vorig jaar en deze verbruikt abnormaal veel olie (1l 1200km). Hier kwam ik achter omdat na +/- 1.5 maand het olielampje ging branden. Dus dit is al het geval geweest voor ik hem kocht. Zodoende naar de garage terug gegaan waar...