Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo mannen
Ik heb altijd een vervelend bijgeluid tijdens het remmen,
maar de trommels en de remschoenen zijn volgens de garage in orde.
Ik kreeg van een kennis de suggestie dat de trommel ovaal zou kunnen zijn, maar ook dit word door de garage ontkracht.
Het geluid lijkt inderdaad wel...
Op het internet kwam ik een leuk stukje tegen over de geschiedenis van de verkeersdrempel,
en dat wilde ik jullie niet onthouden.
:wtf
Wie de geschiedenis van de verkeersdrempel erop na slaat, komt tot de onthutsende conclusie dat prins Claus de grondlegger is geweest van de eerste...
Omdat ik mijn kennis van mijn Astra G wil verbeteren zoek ik naar een goed technisch boek in het Nederlands.
is dit een goede keuze, hij staat o.a.bij bol.com
ik zie namelijk 1998/1999 staan,
en mijn G is van 2002, maakt dat nog wat uit.
Tot dusver heb ik 160.000 km in mijn Astra G gereden, en heb ik eigenlijk nooit mega grote onkosten gehad.
(Met mijn huidige kilometerstand van 310.000 begin ik hem toch wel een beetje te knijpen)
Maar niet alles is altijd positief aan mijn auto, ik heb een ergernissen lijst opgesteld, en ben...
Ik ben benieuwd naar jullie garage ervaringen in Enschede en Glanerbrug.
Persoonlijk ga ik altijd naar Garage Damhuis in Glanerbrug, omdat ze niet al te duur zijn, en goed werk leveren.
Maar ik ben zoals gezegd benieuwd naar overige ervaringen.
Misschien zijn een aantal zaken wel prima zelf...
Hallo allemaal
Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Hans van Dijk, 43 jaar oud, en rijd al Opel sinds mijn 22ste .
Mijn huidige Opel is een Astra G station 1.7 diesel uit 2002.
Recentelijk is er een lesauto tegen mijn linker voorscherm aangereden, en deze moet ik nu vervangen.
Ik wil...