Hallo forumleden,
mijn 1e vraagje voor dit forum.
Over 2 weken krijg ik mijn Corsa D (1.3.cdti cosmo).
Ik zit alleen nog met een keuze voor winterbanden en heb een specifieke vraag over de bandemaat.
Standaard bandenmaat is 185/65/15, maar ik wil echter 195/65/15.
Geeft dit een probleem...