Heey,
Ik ben Thijs nieuw op dit forum. Ben sins een jaar in het bezit van een zwarte Opel Corsa B Gsi uit 98. Ben vrachtwagen chauffeur maar ben door een val in het gips terecht gekomen.
Dus tijd zat om het een en ander aan mijn corsa te veranderen. Geen ingrijpende dingen want zo...