hallo nog even voorstellen,
ik ben wim uit de bommelerwaard ik rijd sinds okt. 2010 een vectra c sw 1.9cdti sport uit 2004,
De auto bevalt prima :) allen wat op start problemen.
In de eerste weken veel problemen gehad,nieuwe kopel cilinder onderpedaal en in de versnelings bak(bak eronderuit...