Ola allemaal,
Ik ben sinds deze week in het bezit van een Opel Corsa 1.5 diesel sport. Heerlijke auto, maar 1 probleem. Hij heeft geen stuurbekrachtiging (voor mij niet direct een probleem, voor het vrouwtje wel). Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een adresje (liefst in Brabant) waar ik er...