Hallo,
Ik heb een opel corsa 1.2 16v uit 1998,
En sinds ik hem heb alleen maar ellende...
Hij hield elke keer in en stotteren en doen. toen heb ik hem weg gebracht toen is er een nieuwe luchtmassameter in gekomen en nieuwe EGR klep en nokkenas sensor en temp sensor etc alle sensoren zijn...