Beste opelers,
Heb ff probleemke hier waar ik niet aan uitkom.
Heb via sloperij een 8erbank gekocht. (vorig jaar oude verkocht, nieuwe goedkoper terug gekocht, dus goeie deal gedaan :-) )
Hele verhaal waarom ik nu terug een 8erbank nodig heb zal ik jullie besparen (zijn jullie en ik...