goeiemiddag!
Bij deze zal ik me even voorstellen,ben marco,28 jaar en kom uit zaandam.
Na een Opel Astra G Sedan
en een Opel Omega station ben ik begin dit jaar beland bij een Vectra C uit 2002
Hij heeft wel wat gebruikerskrasjes maar dat mag de pret niet drukken..ben er tot nu...