Hoi allemaal,
Ik hoop dat iemand mij een antwoordt kan geven op mijn probleempje.
Ik heb een Astra H 1.9 CDTI van 2006 en rij probleemloos..
Behalve als ik de verwarming voor binnen aanzet. Dan krijg ik al snel de melding op de BC "koelvoeistofpeil".
Als ik dan kijk naar het reservoir zit er...