Dag luitjes,
ik heb vorige week mijn grijze B ingeruild voor een grijze B :D . Alleen deze heeft een 1.4 16V, airco en van alles elektrisch. De vorige was een spartaanse 1.0 die het voor de rest wel erg goed deed en erg zuinig was. Leuk dat ik nu wat meer luxe heb, maar deze heeft ook een...