Hoi People,
Ik heb al 'n tijdje één "probleem" met mijn gas respons.
Als ik gas geef / accelereer en overschakel naar de volgende versnelling dan "schiet" mijn toerental iets omhoog met +/-100 toeren voordat hij minder wordt. Een soort idee van eerst je koppeling intrappen dan pas je poot...